L'empresa suprimirà 250 contractes a Barcelona i reduirà proveïdors
A.F.
Espanya s'ha convertit en el fanalet vermell de Burberry al registrar un descens de la facturació del 20% en la primera meitat de l'exercici 2007/2008 i del 29% l'últim trimestre del 2008. El deteriorament de les vendes, que segons l'empresa "no presenta perspectives de recuperació", ha fet que la firma anunciï un pla de retallada de despeses que inclou 250 acomiadaments a Barcelona. Uns 75 corresponen a la marca juvenil Thomas Burberry, que desapareixerà, i la resta a contractes de logística afectats per un nou sistema de subministrament amb més pes d'un nombre reduït de proveïdors més grans.La fàbrica de Burberry al Bon Pastor de Barcelona seguirà produint peces de roba clàssica i infantil, segons va destacar un portaveu de la companyia, que mantindrà 900 treballadors a Espanya. Jordi Mercader, director general de Burberry Spain, va destacar que l'objectiu de les mesures és "garantir la viabilitat futura de l'empresa a Espanya". En l'exercici tancat el març del 2008, Burberry va guanyar 22,8 milions, el 3,8% més que en l'any anterior, i va aconseguir uns ingressos de 240,9 milions. Els 250 acomiadaments de Burberry s'afegeixen als 14.822 contractes eliminats pel sector tèxtil a Espanya el 2008.
No hay comentarios:
Publicar un comentario